Elit.

Okej, färdig med filmen till skolan. Skönt.
För ..om jag inte var det, skulle jag ge upp. Kräkas på den.

Trött som en kråka.. Hes som en skata... Förkyld o jävlig. Belive me, det är inte trevligt, och jag är ingen trevlig åsyn nu. Var glad om du slippert liksom.

Jag får snart ett nervöst sammanbrott på mitt rum, som är fyllt av damm, päls, och..ostädat.
Kollade på "american beautie" förut idag, eftersom jag inte orkar nåt annat.. Helt ok film, snygg scen i slutet. Det blodröda fejkblodet mot vitt kakel. Kanske låter ..fel? men blod är en vacker röd färg. Jag ogillar orange-röd, rosa-röd.. Det ska vara..riktig röd färg. Okej, nu svamlar jag iväg. Ni fattar, jag är inte så störd att jag skjuter ihjäl folk, eller knivhugger dem för färgen, utan tycker att oljefärger funkar lika bra. Uppskattar akvarellfärg osv.

Hm.. nej. Det gör ont under revbenen och jag flippar som vanligt. Solong.
-K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0