Everything.

Ge mig ork. Ge mig ork. Ge mig ork.
Jag orkar inte med denna trötthet. Jag känner mig som en zombie liknande varelse.
Det är 199dagar kvar tills jag blir arton..märkte jag idag. JA! jag är nörd. Jag är en über n00b. typ. Och jag orkar inte med mig själv. MEN! det är ändå 199dagar kvar.
Jag borde egentligen fixa till mig en aning, eftersom jag snart ska gå en promenad med Karolina, och vill inte skrämma iväg alla människor jag ser.
Ha! Min humor är på botten idag. Jag kommer inte på en enda vits att skriva. Inte en sarkastisk mening. Ingenting. Jag är liksom tom i huvudet.
Och jag hatar de människor somlever på andra. Äter som gamar på as av andra. Struntskitsnack som ändå inte kommer göra någon skillnad om 100år. De som letar upp alla dåliga sidor hos människor. Jag blir så TRÖTT. Jag har själv känt mig allmänt otrevlig den senaste tiden. Men jag är inte i klass med vissa. Många. Jag blir trött på't! Det är skönt i typ 5 minuter efter man sagt nåt. Sen är det struntsamma.
Heil åt Lilla My.
/K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0