Restless sinner.

Jag blir arg på människor som säger "jag vill inte lägga mig i, MEN....." 
Jag får ont i hjärtat när människor som jag egentligen vill ha HÄR säger att de tänker på mig, men inte gör ett ljud.
Det är faktiskt inte tanken som räknas alltid.
Och JA JAG VET att det inte går att få som man vill hela tiden. Men man kan kämpa fört om man nu tycker att vad-det-nu-är som är så viktigt/efterlängtat. Jag blir mest arg för jag är besviken, en smula ledsen, men jag kan inte rå fört. För hur ska man veta att folk saknar en som de inte säger mycket? Jag har gjort mina försök... men det verkar inte duga. Just nu känns det som om jag inte duger.
Jag tänker mycket. För mycket nu för tiden. Och det tänker jag inte gå in på...för seriöst, vem som helst kan läsa detta. Och vad har de i Kina med vad jag gör eller tänker? Vad har egentligen någon med vad jag gör eller tänker.
/K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0