21.15

My heart, your skin
it's love I'm in.

Det är Monikas förtjänst att jag skriver henne. Tacka henne. Jag glömmer bara bort.
Jag är allmänt snurrig av allting.
Jag vet inte. Jag försöker nog kategorisera mig lite för mycket  för mitt eget bästa. Det vill säga att jag försöker hela tiden leta i mitt humör hur jag känner i mig själv. Vilket kan leda till allmän frustration och confusion. (Vad heter det på svenska, jag har hjärnsläpp)
Det känns som om när jag pratar bubblar jag massa. Stammar och glömmer ord. Det är surt. Och irriterande.  Även när jag skriver. Handikapp. Tunghäfta.

Klaras göra lista:
1. fotografera mera. (rimmande o tufft)
2. plugga.
3. städa, eller kanske mer sanera mitt rum.
4. ta tag i sig själv.

Okej. Jag ska ta tag i mig själv. Påriktigt.

Didn't say I'm sorry for the part of you I killed.

Lite gammalt skit som jag hittade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0