Länsherrar & vasaller.

Historia prov på onsdag. Jag försöker plugga, men det går som det vill.

Det känns som om jag blir trött så fort jag rör ett finger. Klockan är inte ens fyra, och jag längtar efter en god natts sömn.
Min blodcirkulation är sämst. Jag fryser kolosalt mycket om mina fingrar och tår. Men jag vet inte vad jag ska skriva om.
Jag fick bara en himla lust att skriva. Skriva nåt som inte alls har med historian att göra. Nåt som inte handlar om någonting direkt, bara ett enda allt.
Idag är det förövrigt första andvent, och jag har ätit en aning för mycket saffranslängd. Och som straff för det mår jag lite halv illa. Jag borde kanske satsat på lunch istället. MEN så vart inte läget.
Jag fick en konstig... idé? eller vad man nu ska kalla det... en blöt asfalts väg. En regnig dag. Någon ligger helt naket på marken, på den hårda asfalten, och får alla regndroppar över sig. Kroppen ångar.
Jag vet inte varför, mind trix I suppose.
 
Återgå till arbete.
-K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0