Day in, day out, day in, day out.

Jag kommer ihåg ett brev jag läste.. för ett tag sen.. om en kvinna som hade blivit opererad för många många år sedan. Hon beskrev smärtan i brevet till sin syster.
Är det inte konstigt, att nu, idag, finns det medel som gör att du inte känner din egen kropp? Du domnar bort. Du känner inte ditt egna jag. Ditt ben sitter där, men du känner det inte. Mind trix. Och om man tex amputerar ett ben, kan man tro att man har kvar det. Att man vickar på tårna osv. Fucked up.. om något.
Jag vetefan varför jag skriver det, men jag blir helt knäpp när jag tänker på det. Och tankarna drar iväg.

Såg "control" igår..för tredje gången. Den filmen.. aj.. den är så fruktansvärt bra.
Se den!
-K.

Kommentarer
Postat av: Monika

haha, hon var så himla kul! du anar inte :D

Haha tack, trots att hon inte var någon bra modell, får nog ta någon som är lite mer "mogen" haha :D<3

2008-10-26 @ 12:06:21
URL: http://failingseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0