Four winds.

Lyssnar på Bright Eyes och är allmänt.. seg?
Snart vet jag inte vart jag tar vägen. Allt liksom.. snurrar? Jag har tappat fokus och kontroll helt. Sjukt! Jag är ingen sån människa. Nu vill jag ha en bra natt. En sömn berikad natt, inte en med lätt sömn, nära till att vakna hela tiden och drömmar som jag hela tiden kommer ihåg. Som liksom borrar sig fast i hjärnan och vägrar att släppa. NEJ tack.
Om jag någon gång skulle gifta mig, skulle den perfekta mannen vara Conor Oberst. Ultimata kapet! Poet och musiker. Skriver texter som knockar är totalt! Det är som ett slag i magen. Jag kan inte begripa hur en människa kan skriva sådana ord, sådana ord som beskriver precis hur man känner sig i en mening! Herregud.. underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0