Klara har aldrig varit mer seriös.


Typ hur mycket som helst att göra. Jag tror jag svimmar, tuppar av, ger upp.
Överredigerade bilder gillar jag för tillfället. För jag kan inte få nån att se bra ut. Skit!
Förövrigt är jag väl tänkande som vanligt. Allmänt slut.
Återfann Damien Rice idag. Härligt! Fick tillbaka känslan från någon/några sommrar tillbaka.
Tex, när jag stod längst fram på konserten 07, obeskrivligt. Sommarkvällens ljus, de svala vindarna, och folket runt omkring. Det var ..perfekt!
Jag vill inte ha vinter. Inte nu. Inte snart. Jag vill ha julafton. SEN kan det ta o bli sen vår.
Är min hjärna ihålig? Det känns så!
Har jag nån känsla överhuvudtaget?
Fan?
Jag vet inte om jag vågar. Jo. Nej. Fan. Det kommer bli som förra gången.
Sådär, när liksom hjärtat och själen slår ihjäl varann. När blodet stannar, och när man har cement i magen varje gång man tänker. Man blir svag. Jag vet inte vad jag är nu. Inte stark iaf.
Bah.
Klagaren jag är. Jag måste ju hålla fast vid min personlighet.
Pöss&Kram

Kommentarer
Postat av: SISSEL

men det var en fin överredigerad bild!

älskar dig forever :)

2008-10-14 @ 22:07:45
URL: http://frihetsfabrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0