Sextusen Sexhundra Sextio Sex.

Okej. Dagens titel har ingenting med någonting att göra.
Jag har precis vaknat ur en underbar dvala! Studiedag. Mums. Och jag sitter och dricker te ur min filifjonkan mugg. Det känns okej. Jag är lite för observant om min fysiska hälsa.
Förövrigt ska jag jobba med Fia i caféet på skylten på fredag, be there or be there!
Det blir nice. Tror jag. Hoppas jag. Det verkar som om det kommer att komma en hel del människor iaf. Nu ska jag försöka lista ut hur man kokar kaffe igen. Hö-hö. Det var länge sen nu.
Idag ska jag iväg och klippa håret, okej...LÄSKIGT. Mitt hår typ..frasar om man tar i det. Snusk. Och jag kommer säkert bli tillsagd om att "såhär kan du inte göra", och jag kommer tänka "fuck off" men ändå ta åt mig lite i smyg. Det är typiskt mig. Hm.. Jag måste lägga av och bara vara jag. Skita i vad andra tycker. Sådär som jag var för två år sedan. Tuff.
Äsch. Nej. Nu ska jag sluta larva mig. Snart måste jag väl fixa till mig och hoppa iväg till stan. Okej, hoppa lät jobbigt. Cykla.
Pussen&Kramen

Kommentarer
Postat av: Monika

Haha, du behöver inte kunna koka kaffe faktiskt :D

Dem har sån där automat där man bara trycker på en knapp, mkt enkelt :L

2008-10-09 @ 15:36:18
URL: http://failingseptember.blogg.se/
Postat av: Monika

det gör vi :)

2008-10-09 @ 16:15:16
URL: http://failingseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0