Som om jag bryr mig.

Omprov. Inte kul. Borde egentligen plugga mer. Men jag orkar inte.
Okej. Morgonen idag var lite kaos artad.
Gå upp. Snubbla ut i hallen till medicinskåpet och slänga i sig 3 atarax för att åter få kontroll över nerverna.
Ångesten bubblade omkring. Och det var INTE uppskattat.
Men jag var rätt glad sen. Hela skoldagen till och med! Shit.. prestation.
Sen träffade jag Jennifer. :*
SEN på maxi träffade jag fredrik OCH malin. mina själs räddare. Det var kul.. att träffa dem båda. Vem blir glad av att träffa sin fd. psykolog och sedan några minuter efter träffa sin fd. lärare? JAG. :) De har verkligen räddat mig..100gånger var! Sjukt tacksam för att få träffa dem båda.
Imöra blir det Lejonkungen med Oscar. :)
Och nu ska jag nog.. sova snart! Eller plugga.. så var det.
Pussen&Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0