Yo-ho-ho.

Jagvetintejagvetintejagvetintejagvetintejagvetinte.
Det känns äckligt. Typ. Varför just nu?! Helvete. Gå din väg. GÅ! GÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Det känns som om jag borde skriva något viktigt. Men jag vet inte vad. För allting typ..grötar ihop sig och jag raderar det ändå till sist! Och hur fasen skulle ni kunna veta VEM jag syftade på? Syftade jag på någon? Syftade jag på mig själv? Kanske jag syftade på ozonlagret. Ni har ingen aning. Ni tar åt er. Det är typiskt människor. Att ta åt sig allt negativt. Varför?! Varför måste människor vara så egotrippade att ta åt sig hela tiden? Jag blir knäpp! Jag är likadan, det är bara att erkänna.
Mitt finger är helt sönder. Mitt vänstra ringfinger för att vara korrekt (för trodet eller ej så har jag fler en ett finger!). Det gör så fruktansvärt ont och jag vill slå nånting. Men om jag slår nånting för jag bara mer ont.
Meeeen! För att vara mer possitiv och inte så jäkla bitter måste jag ju påpeka att jag är väldigt tacksam till höstlovet som startade idag!
-K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0