KLARAFÄRDIGAGÅ.


Hejhej hejdå?
Känns lite som om jag gör allting fel. Vad jag än säger så räcker det inte till. Det finns alltid någon som tolkar det fel eller tar åt sig. Som vänder saker och ting mot mig, som jag inte ens menat något illa med. När jag försöker hjälpa och peppa blir bara folk irriterade. Jag är trött på det här. Livet skulle vara lättare utan känslor.
MEN! Imorgon kommer ett fint lyckopiller från Hultsfred hit. En mycket fin Linus. Det gör så att denna helg blir något riktigt bra att se fram emot. Ena kvällen blir det bara en filmkväll i guess, en stor filt och stora tekoppar, kanske en macka på det? På Lördag kommer Mårrmårr hem och det blir förmodligen en kväll på krogen. Mitt fina sällskap gör mig glad, enda in i hjärtegropen.

Vänner... vad skulle man göra utan dem?

Kommentarer
Postat av: Mårran

ja, vad vore vi utan dig? <3

2009-08-28 @ 01:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0