18:21


Linköping ärades av Linus ankomst i fredags.
En mycket trevlig, underbar, fin, rolig, helg.
Nu behöver jag inte se på sex and the city ensam längre, nu har jag Linus som kan se det med mig när han är här, som jag hoppas att han kommer vara fler gånger.

Imorgon ska jag väl upp runt 9. Skolan börjar halv 11. Känns segt nu och komma igång med allt sånt igen, men det har ändå funkat ganska bra. Vill bara inte att det ska bli en höst/vinter som 08. Det är jag osäker på om jag klarar av.

Människor som inte kan acceptera eller respektera det andra tycker, känner, tänker kan ta sig nånstans där solen inte skiner och sticka från stan. De har ingenting här att göra i så fall. Och när människor beter sig på detta sätt som en viss person gjort blir jag jävla förbannad. Jag är sällan förbannad.

Well. Pussel och kräm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0