16:17

Det finns en kille jag gillar. Han är ganska lång och han är smal. Han har gröna ögon och världens underbaraste leende. Han har brunt hår som han alltid envisas med att ha rakt trots att jag tjatar på honom att låta det vara. Han brukar stryka mig över ryggen (sådär som jag gillar) och han tycker om att somna på mitt bröst. Han har en sjuk humor, precis som jag, och han får skrattattacker som inte liknar någon annans. Jag älskar att pilla i hans hår och följa hans läppkonturer med fingrarna. Att ligga tätt, tätt intill hans bröst gör mig alldeles varm och trygg. Att hålla hans hand gör mig stark. Han är inte som någon annan, det är han som gör mig hel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0