Bortskämda ungjävlar.

Nej. Jag orkar inte längre höra på dagens problem.
Jag orkar inte heller med överdriven lathet.
En smisk på stjärten och trolla bort överflödet? Skulle det hjälpa?
Vad vet jag. Jag är bara en människa. En vanlig, jävla tråkig, människa!
Vad spelar mina tankar för roll?
När är det dags att stänga av alla överblivna rest-känslor?
Var ska jag ta vägen?
Hur ska man hantera blickar?
Jag vill ta en toalettborste och gnugga era ögon rena.
(Varför inte era anus också när jag är på g? Ni verkar ju gilla det.)
Kanske ska jag gnugga ren eran hud med en potatisborste så
verkligheten kommer närmare inpå? Eller det kanske skulle vara som att kasta pärlor till svin?
-Till ingen nytta.
Känslor stiger mig över huvudet, och jag är bäst på att överdriva.
Varför får jag inte leva i min dröm värld? Är det för att jag har så många?
Långa tånaglar är äckligt,
och jag älskar mina gamla slitna äckliga dr. martens som har i flera år varit flitigt använda.
Jag luktar jordnötsringar och kommer sakna våran skrammelbil efter slakten som inträffar imorn.

Kärleksklumparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0