Ett bevis till rövhatt.

Igår var en riktigt mysig 23-års fest för Georgie.
Dock hamnade jag, Jennifer och Carl på golvet. Spexat.
Jag försöker hitta nåt o skriva, jag har skrivit många rader och sedan raderat dem.
Men det var en bra fest tills jag kastades in i en sned panikattack.


Jag har inte gråtit nånting om du skulle tro det.
Du är bara ett bevis på att falska rövhattar finns.
Men fan vad besviken jag är på dig.
Ingen big deal va? Eller hur? Puss på dig med.
 

Jag är trött på att inte vara "normal". Jag är trött på att bli sviken.
Jag är trött på mediciner. Jag är trött på att inte kunna leva.
Jag är trött på att försöka.


Imorgon är det skola.. och jag känner mig lagom motiverad.
Jag borde plugga.
Skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0