11-07-09

Din egoism gör dig ledsen.

Igår hade jag en jätte mysig kväll hemma hos George med George (såklart), Carl och Marcus. Vi bakade pizza, tittade på film, spelade tv-spel, indroducerade varann för lite musik och sånt. Mycket värt.

På måndag börjar jag jobba. Det känns okej. Pengar är pengar, tyvärr. Lite små jobbigt att gå upp vid 7 bara. Men jag har överlevt det förut och kommer överleva det nu med. Hoppas jag. Sen blire till o köpa en banjo och spara pengar till körkort.

Imorn blir det sånt där kalas för mig. Känns okej. Saknar dock ivrigheten från när man var liten. Nu känns det som.. "jaha." Men jag ska inte klaga eller nervärdera kalas, för de kan bli kul.

Nu borde jag göra mig i ordning och traska ut med hunden.

Den första september ska jag och Esmeralde bli hälsofreak, nästan.



Skillnaden på vegetarianer och veganer är ost. Jag gillar ost.

Kommentarer
Postat av: Sissel

PIZZA UTAN OST ÄR JU INGEN PIZZA!

2009-07-11 @ 14:41:08
URL: http://frihetsfabrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0