FRIDAY NIGHT, SATURDAY MORNING.

Alltså..
Hej.
Hopp.

Egentligen har jag inget att wajna över.
Men jag orkar inte gå upp 7 imorn. Jag orkar inte jobba.
Jag är L-A-T. O-T-A-C-K-S-A-M.

Tog en cider på yngves, ågatan, vad fan det nu heter, med FredrikFisk och FiaFjomp idag. Eller ja.. på eftermiddagen, kvällen.
Det var ju trevligt.
"Vad har du för taktik?"

Funderar på att ha en riktig slökväll imorn. Bara lyssna på sjukt bra musik. Dra på en ansiktsmask. Äta nån god sallad. Glo på sex and the city. Förmodligen kommer jag hamna nånstans med en öl i handen. Men men. Vad gör man inte? Jag blir sjukt rastlös jag kommer innanför dörren. Nästan.
Jag borde städa. Snopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0