LoveIsParanoid.

SLÄPP DET.
Tänker jag igen.
Igen.
Igen.
SKÄRP DIG!
Tänker jag igen.
O igen.

Och jag tänker på att du har bland de schnyggaste kropparna jag sett. Och att du luktar underbart. Och att ditt hår passar bra mellan mina fingrar. Och att du har vackra händer och överarmar. Och att du är helt jävla dum i huvudet. Och att jag är helt jävla dum i huvudet. Och att du har vackra ögon. Och att du har en perfekt mun. Men att det aldrig håller. För du är blåst. Och jag klarar inte av att inte veta någonting. Och att du har en fin mage. Och att jag älskar ditt leende. Men att jag hatar ditt sätt. Och du vill ingenting mer. Och jag vill ingenting mer. Men ändå.. äh va fan. Jävla fjompig man ska va. Skärpning. NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0