Will you return?

Jag har kommit fram till att det inte fungerar så som jag vill. Det är rätt tungt.
Och egentligen borde jag bara släppa det. Men det är svårt.
Jag hatar att släppa taget.
För du är inte sån som jag vill att du ska vara. Och jag är inte en sån som du vill att jag ska vara.
Men ändå... Så jävla jobbigt.
Och jag förstår egentligen inte varför det känns såhär.
Och jag förstår inte heller varför jag fortfarande håller på?
Jag sårar mig själv igen. Igen. Igen. Igen. Igen. Igen.
Det jag vill vara är trygg.
Och det funkar inte. Och jag bara tappar greppet. IGEN. IGEN. IGEN.
När ska jag lära mig?
Jag kom på att vi aldrig pratat om de grejer som hänt... och varför i helvete har vi inte det?
Du har ingen aning om hur jag upplevde det. Och jag har ingen jävla aning hur du upplevde det.
 
Why can't you see yourself as beautiful as I see you?

Livet rullar på. Men just nu känns det jävla tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0