Jag hatar rubriker.

Kom hem nyss från Esmeralda. Underbar kväll hos den snyggingen.

Just nu känner jag mig tagen av filmen "control".. som jag alltid blir. Känsloboll nr 1. Yes sir, that's me.
Och när han håller henne hårt, och trycker henne intill sig låtsas jag att hon är jag. För han är sjukt vacker. Och jag har en sjuk ensamhetskänsla. Vissa människor är inte födda för att vara ensamma.Och jag är en av dem. Och jag blir så jävla trött på att allting fortsätter i samma banor.

Jag borde en massa saker. Som att till o börja med inte sitta här och wajna. Folk tycker inte det är kul Klara. De gör inte det! Och du skriver inget intressant ändå. Bara en massa rabbel om bittra grejer. Du borde vara tyst o  ta tag i ditt liv.

På torsdag drar jag till Arvikafestivalen. Kommer hem söndag.
Så puss o kläm.

Kommentarer
Postat av: Petter

Jo, om inte livet e på topp jämt så blir ju inte innehållet i bloggen det kuligaste att läsa men ack så innehållsrikt och fyllt med tankar som måste ut på ett sätt.



MEN! Det finns ju inga bekymmer i hela vida världen just nu. Arvika om en dag! Ta tag i livet finns det tid för en annan dag.

2009-07-01 @ 02:24:04
Postat av: Esmeralda

det är du som är snyggingen. Bra kväll, bäst deep talk efteråt. Puss

2009-07-01 @ 17:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0