Ompalompa.

Här sitter jag och känner mig som en ompalompa.
Jag tål inte folk som är kontrollerande. Folk som hela tiden ska hålla koll på vad jag gör.
Vad gör jag? Ingenting. Det är inte intressant att hålla koll på. Nej.
Folk som ringer 24/7, smsar stup i kvarten, skriver på msn, mail, whatever... orkar jag? Nej.
GOSH. Och nu säger jag inte att alla är så, eller att alla är ute efter mig.. Jag bara irriterar mig på det beteendet som fan!
Människor ska få ha sin space! Alla behöver kvalitetstid med sig själva now and then.
Om jag umgås med påträngande människor för länge blir jag lätt irriterad, bitsk, allmänt otrevlig. Och jag vill inte att folk ska behöva se mig så heller. Visst. Jag är ofta bitsk.. Men inte allmänt otrevlig. Lätt irriterad vet jag att jag kan vara också. Fy för att ha negativa beteenden! Men det har vi väl då alla.
Och min envishet! STACKARS människor som får stå ut med den ibland. Jag kan vara helt hopplös.
Nu sitter jag och kritiserar mig själv och annat folk. Och jag är irriterad. Och rastlös. Och röksugen. Och allt.
BLÖH! Jag borde inte skriva såna här inlägg. Men det gör jag ändå.
Enjoy för er som orkar läsa. (jag får respekt för er)

Kommentarer
Postat av: Georgie

SPACE ur sjukt viktigt! ^^

2009-06-23 @ 13:15:47
URL: http://silentchoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0