Shanghai.

Det har väl varit party ett par dagar nu.
De har flutit på bra, och tankar har knappt passerat min hjärna.
Men jag kom hem. Satte mig här.
Känner mig.. jag vet inte. Konstig.
En trötthet faller över mig. En vägg som krossas.
En tyngd.
Och jag har ingen aning om varför.

En vacker dag, en bränna som brinner över kroppen.
En vacker dag i Fias knä under lunchtid.
En vacker dag i parken solandes med Rasmus.
En vacker dag med Arvid i domkyrkoparken.
En vacker dag när Karro föreslog picknick.

Jag har ingenting... Inget som helst att klaga över. Men ändå det jag gör.

"Jag är lika livlös som den kärlek vi en gång hade,
jag är lika grå som askan av din brända kropp." -Henrik E.


/K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0