Onsdag.

Jag är helt dagvild. Ingen idé om vad det egentligen är för dag, jag lever bara på. Att skriva på socialkunskaps-rapporten drar jag mig för. Fast jag egentligen vet att det är lika bra att börja direkt. Men nej. Jag orkar faktiskt inte just nu

 

Kanske har jag varit jävlig. Jag vet att jag varit jävlig. Jag är jävlig. Och du hatar det. Och jag hatar det. Jag hatar att jag sårat människor som jag bryr mig om, jag har skrämt iväg människor som varit sjukt viktiga för mig. Jag är ett svin och förlåter inte mig själv. Egentligen är vi människor obehagligt äckliga. Vad har vi egentligen att komma med? Vad har jag att komma med?


Jag är sjukt onödig, när man tänker efter.

 

...But I got to get me out of here
This place is full of dirty old men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0