Stressen & Narkotikan.

Jag sitter här, försöker leta fakta om narkotika till socialkunskaps rapporten jag håller på med. Segt. Har suttit över en timma inne på massa drog-sidor, men inte skrivit en rad på arbetet.

Har så grymt mycket nu i skolan. Känner för att bara sätta mig ner och gråta. Nu har jag i alla fall haft konsthistoria seminariumet. Det gick okej, inte skit och inte super.

Är så fruktansvärt trött. Om jag skulle fortsätta i detta tempo på heltid skulle jag inte bli förvånad om mitt hjärta helt plötsligt slutade slå.

Men avslappningen idag blir att gå till Steves med Jenpa och äta. Komma ut och få lite nya tankar i skallen kommer sitta fint.

Nu blir det till att plugga igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0