New Dawn Fades.

Att känslan biter sig fast såhär är obehagligt. Jag är inte van vid det längre.
Äckelkänslorna tenderar att komma fram. De börjar slicka på en, och alla tankar förvrängs till äckliga. Bara så som en hälsning i fel tonart kan få nerverna att gegga ihop sig. Men oftast är det beröring.
Nåt som förbryllar mig nu, är att känslan inte är den samma som förut. Det är inte den där panikartade känslan, inte ledsenhet över att inte fungera "normalt". Det är mer en nedstämd känsla, som inte rotar sig i något.
Rövhatt.
Jag var tvungen att spotta ur mig detta nu.

Jag blir så trött på mig själv. SKÄRPNING. ..skärpning på riktigt. (!!)

Kommentarer
Postat av: Arvud

Ja skärpning nu Claire! Du är för fin o bra för att va nedstämd.

PÖSS

2009-09-19 @ 23:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0