The Calculation.

Jag är inte ens tuff. Inte intressant. Allmänt jävla tråkig. Känner mig så jävla grå och vanlig, till skillnad från ett par år sen. Då var jag fanimig tuff. Jag brydde mig inte ett skit om vad folk tänkte om mig, jag gick mina egna vägar. Nu känns det bara som om jag kommer av mig på mina egna vägar. Vilket nästan känns pinsamt. Jag var så mycket mer sårbar förr, mådde så mycket sämre, men så mycket tuffare. Vad hände? Det vet vi inte. Nånstans tappade jag mig själv på vägen, kanske ligger jag där än idag? Vad vet vi?

Jag är sugen på att se Regina Spektor när hon kommer till Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Mårran

du är fanimej en av de tuffaste människor som finns. vare sig du ser det eller inte. bah! :*

2009-09-04 @ 18:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0