18:49 vibrerande

Skivorna från cdon hade kommit hem idag.
Där bland The Tallest Man On Earth - Wild Hunt.
Sitter och lyssnar igenom den.
Ska jag beskriva den? Okej. Here we go.
Helt underbar. Samtidigt som jag vill skrika omkring och skratta vill jag sätta mig ner och gråta för att det är så fantastiskt bra. Med banjo och gitarr plonkandet blir jag helt förförd. Om man kunde ha sex med musik så skulle denna musik vara min kopp av te. Hjärtat slår ett extra slag, det var länge sedan jag blev såhär exalterad över att ha köpt en bra skiva. ...Jag vet inte hur jag ska kunna förklara min känsla bättre.

Jag är som en 14-åring som nyss sett Twilight.

Kommentarer
Postat av: sissel fo shizzle

haha, åh. vilken underbar recension! (även om jag inte hört skivan)

2010-04-19 @ 20:26:10
URL: http://frihetsfabrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0