Öppna dörrar.

Okej, jag har redan gått upp ur sängen flera gånger och stängt igen dörren efter kisse. Nu står den på vid gavel igen. Jag kan verkligen inte sova med vidöppna dörrar.

Förutom en gråtattack på måndagskvällen/natten var Göteborg resan riktigt mysig. Gråtattacken berodde nog mest på stressupplösning. Vilken tur att man har en fin syster och en pojkvän som pallar att man ringer och väcker honom mitt i natten. Jag förstår inte hur Linus på något sätt kunde förstå det jag sa, men lyckas, det gjorde han. Finaste pojken/mannen/killen/fisen.

Nu har jag kommit hem från en myskväll med kören hos Ulla. Det är bra att kunna låna busskort när man är pank. Eller, jag har faktiskt ingen aning om hur mycket/lite pengar jag har kvar. Borde kanske kolla det, men jag är inte säker på att jag vågar.

Nelli fyller nio år idag, så grattis på finaste tjejen. Hon ligger och snarkar bredvid mig nu och jag funderar på att borra in min näsa i hennes päls och sova. Det låter som en ganska bra plan.

Kommentarer
Postat av: kusstina

hälsa grattis från mig :) puss bästa kuss!

2010-04-09 @ 22:51:29
URL: http://juststina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0