Hundar ska inte kastas ner för nån jävla helvetes bro.

Jag sitter just nu, helt chockad, över ett klipp på nätet där en man kastar ner en hund för en bro. Min första reaktion var en häftig gråt. Det skär i mitt hjärta att djur utsätts för hemska jävla människor. Jag tänker inte länka klippet på min blogg då det är för jävla hemskt, det finns en grupp på facebook som heter "Vi som hatar kukhuvet som slängde ner hunden nerför bron!" där finns en länk.. Men jag varnar er. Fy fan. Jag blir så jävla arg.

Kommentarer
Postat av: linus

jag såg klippet, jag fick ont i hjärtat!

Fyfan man kanske skulle slänga ner han nedför en bro!

2010-02-03 @ 00:08:33
Postat av: Anonym

jag fick så otroligt ont i hjärtat när jag såg filmen och reagerade som du med en plötslig gråt.

Killens namn finns utlagt på internet och det har pratats mycket om hur han ska få känna på samma sak, han har blivit dömd. 1 års fängelse om jag minns rätt, det är inte lång tid, men han fick sitt straff men han borde få plågas lika mycket som hunden plus mer.

2010-02-03 @ 16:09:53
Postat av: tea

oj, glömde skriva mitt namn på förra inlägget.

2010-02-03 @ 16:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0