Läkerol efter läkerol.

Ligger på soffan, utslagen.
Hostar och låter som en gammal rökare.
Ingen direkt aptit idag, men det blir en och annan läkerol.


Linus har haft magsjuka, så den pojken vill jag inte träffa.
Fast jag saknar honom.. Mycket.


Det här med utseende tar musten ur mig.
När jag ser mig själv, ser jag:
  • Vita dallriga ben
  • Kort fördjävligt hår
  • Plufs-mage
  • En näsa som är både för bred och har en full "plopp"-tipp
  • Dubbelhakooooor
  • Blekfet till ansikte
  • Klara-squarehead

För att inte låta allt för självkritisk gör jag även en lista vad jag är nöjd över:
  • Mina fötter (relativt små, praktiska och ganska välformade)
  • Min muhuhuhun
  • Mina tänder är ganska välformade o placerade också

Kommentarer
Postat av: Linn Svensk Lindblom

Älskade fina du. vet inte om det är ok om jag skriver ett inlägg, men jag gjört!

Tror alla har sådana där dagar, men de dagarna gör så vi inte kan se sanningen om oss själva. Man hittar de mest nagativa ursäkterna för att hata sig själv. och jag blir less! vad fan vi är vackra som vi är och med allt som kommer med. tyvärr är det ju så typiskt att kvinnor så ofta har den där självbilden. Nej syster, du är vacker precis som du är.

2010-02-20 @ 11:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0