Syster.

Ibland så saknar jag min fina syster
sådär mycket att det bara kniper till
i magen och i hjärtat. Just nu pågår
ett sådant knip i magen.
5 bra saker med att ha en Linn:
1. Hon ställer alltid upp när jag behöver
prata av mig.
2. Hon har alltid funnits där för mig i
mitt mående och på något sätt fått mig
att skratta i de värsta panikattackerna.
3. Hon har en speciell må-bra dans
till Elvis - All Shooked Up.
4. Hon sjöng visor för mig när jag var
liten och skulle sova.
5. Hon skickar spontana handskrivna
brev.



Förövrigt har jag bara skrivit en rubrik,
syfte och frågeställningar till mitt arbete
om modebloggerskor till socialkunskapen.
Dåligt.
Jag har inte ens gjort mig i ordning.
Borde kanske börja tänka på det, men
jag vet inte riktigt om jag orkar.
Känner för att gå och lägga mig igen,
men icke! Jag borde börja plugga, göra
mig i ordning, plugga lite till och sedan
gå iväg med Stina och träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0