That evening sun.

Halsen skaver som ett sandpapper och ögonen känns riktigt förjävla tunga.
Var för andra gången hos min terapeut på Reda kliniken. (När blev jag gammal?)
Hon är mänsklig och verkar ha huvudet rätt fast skruvat.

Det hänger meterlånga istappar på ett grannhus, jag sitter och kikar ut genom fönstret och tänker "tänk om nån skulle slå igen porten bakom sig lite för hårt och bli genomborrad.." Skrämmande. Sen kommer jag o tänka på när Linus berättade om någon hund som slickade på en stolpe mitt i vintern och fastnade med tungan mot den. När han först berättade det vart jag upprörd och tyckte inte alls det var kul. Nu fnissar jag i smyg och tänker att "min Nelli är mycket smartare än så". 

Well, det är väl vad som snurrar omkring i mitt huvud just nu. Inte mycket mer. Lite stress över skolan. Men men. Måste komma igång och skriva om ku klux klan och ni kommer förmodligen få läsa en hel del upprörda inlägg när jag börjat med arbetet. Om ni inte gör det inom de närmsta dagarna kan ni ta förgivet att jag sitter och eldar något kors i ett hörn med en vit hätta på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0