In the moonlight.

Jag hade en riktigt jobbig dröm när jag somnade om imorse.
Den kändes självdestruktiv och jävlig.
Jag försökte tömma ur tankarna när jag åt min fettiga,
djävla, goda billy's panpizza fram för nån dålig talkshow.
Jag lyckades delvis. Sen kände jag mig tjock.
Jag har en träningsvärk som gör mig handikappad.
Jag låter som en gammal gumma när jag ska sätta mig ner.
Även när jag ska böja mig ner.

Mitt hjärta ömmar kärlek åt en pojke som står eller nyligen har stått på en scen.
En pojke som har både sin skjorta och sin gråa munkjacka här.
Dock luktar kudden allt för mycket fin pojke för att man ska kunna somna.
Jag borrar ner näsan och drar in all luft och blir helt ofokuserad och varm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0