Sånt man inte ska prata om.

I am the boy your mother wanted you to meet
But I am broken and torn


Igår fann jag mig själv i badkaret gråtandes.
Igår var jag fulast, äckligast, tjockast, dummaste, mest puckade, odugliga människa som fanns.
Igår satt jag med ansiktet mot vattenytan, stirrade ner i vattnet och ville inte mer, men det går inte (och har aldrig gått) att dränka sig i ett badkar, det vet även jag.
Igår kom mamma in i badrummet och var världens bästa.

Well I should have been an angel
But I'm too dumb to speak


Idag har väl varit en halv dan dag. En del ångest, men jag har klarat mig.
Gymmade med Stina, vilket tog bort många onödiga och överflödiga tankar.
Nästa vecka ska jag gå till en terapeut för första gången på flera år.
Men nästan allt detta jag skrivit är sånt man inte ska prata om.

Murdered my throat, screaming bloody all night
Hit him with a book and how he crumbles
Oh you should have seen the arches tumble
Their golden no more
Now I'm smiling in my blood



Någon som alltid får mig tillbaka i verkligheten (den BRA verkligheten, min verklighet) är Linus. Ögon som ser min själ, som vet vad jag ska säga innan jag själv tänkt tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0