Sötebrödsdagarna är slut (?)

Ibland (lite för ofta de senaste veckorna) vill jag inte gå utanför dörren pga:
1. (Vanligaste och jävligaste punkten) Jag känner mig stor, massiv, tjock, fet, klumpig AND SO ON.
2. Sängens värme är bättre än den bittra kylan. (Jag kan titta på vackert snölandskap genom fönstret resten av vintern, helt okej.)
3. Fulheten.
4. Stressen.
5. Tjockheten igen.
6. De jävla resterna som finns kvar av min förbannade panikångest.
7. En varm gosig snarkande hund som vilar på min arm eller i mitt knä.
8. Tjockheten. Ännu en gång.
9. En mysig katt.
10. Jag orkar inte sminka mig.
11. En combo av tjockheten och fulheten.

Well. Nu har jag börjat gymma. Imorn blir tredje gången på en vecka ungefär. Stina är bästa träningscoachen. Nu jävlar.

SLUTA ROPA PÅ MIG BULL-JÄVLAR, SOCKERCHOCKER, FETTBOMBER OCH GLASSPAKET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0