Hallelujah it's working!

Igår led mitt internet av nån form av psykbryt. Så ja, jag ligger efter i skolarbetet jag har kvar. Och ja, jag ska börja arbeta om 5 minuter.

Jag insåg ganska nyligen att många bloggare tar kort på sin mat. Jag tänkte "jaha? för att?", men jag ska inte vara sämre! Här kommer en bild på min lunch jag åt på balkongen igår när jag satt och pluggade och stekte. Det här med värme och aptit går inte ihop för mig. Äta ordentligt, det ägnar jag mig till på kvällarna!  ..Känner någon likadant?


Kommentarer
Postat av: stina

hahah du måste ju skriva vad det var i och att det va "SÅ GOTT OCH UNDERBART OCH JÄTTELÄTT ATT TILLAGA!!!!!!!! OCH NYTTIGT 5 MINUTER BARA" med :D

2010-06-03 @ 16:14:39
URL: http://knapsu.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0