Morgondagen.

Imorn kunde jag ha tagit studenten. Det gör jag inte. Just nu sitter jag och känner mig ganska sämst över det. ..Men vad hade jag gjort nu i så fall? Hade jag blivit tvungen att bli vuxen och ta hand om mig själv? En ganska skrämmande tanke.. Trots det kommer vara dåligt väder imorn, trots att jag har hamnat i en underbar klass, trots att jag vet att jag inte hade klarat av gymnasiet direkt efter högstadiet, så känns det tungt att inte få springa ut imorn.  Röv. Röv. Röv.



Hur som helst...
Imorgon blir det partaj med klassen.
På lördag bär det till Värmland för att fira kusin Stina. Ska bli jätte mysigt.
På söndag bär det hem igen.
På måndag blir det en tvätt-dag och pack-dag och lämna kisse hos Esmeralda (det kommer skära lite i hjärtat att inte få snuffsa på henne på över en vecka, men Esther är i mycket bra händer hos Essa).
På tisdag åker jag till Portugal. (Snyggt timat att jag hamnar på samma plan som Maja o co. Vad är oddsen?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0