Och tillbaka.

Ja, snabb helg i Värmland. Kanske drack lite för mycket vin och cider på Stinas studentmiddag, men det var värt det. ..Kanske det var för att Oskar satt och fyllde på mitt glas så fort det tog slut? Det brukar väl vara så. Nu har i alla fall min fina kusin tagit studenten och hon blir bara snyggare för varje gång jag ser henne!

Imorgon (!) bär det av till Portugal och det ska bli dret-nice!

Igår kväll kände jag en sån stor känla av ångest från att vara ifrån Ester och Nelli i en vecka. Jag vet att båda två kommer ha det jättebra hos både Lotta och Esmeralda. Det är inte det, jag känner bara att jag sviker dem. Dåligt samvete. Ibland är jag kanske för blödig?

Well, ner till tvättstugan nu och ta upp sista tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0