7Mars10.

Jag tror min lunga har fastnat i ena revbenet, det gör ont.
Jag har även fått ett mystiskt sår på min hand, funderar på om jag har slagits mot monster under natten eller något liknande. Man vet aldrig.
Bra skit är att jag gått ner 2,5 kilo, även om det knappt syns.


Jag är glad för att Linus finns vid min sida. No matter what (verkligen).
Jag är glad för att en gammal kontakt knackade mig på axeln.
Jag är glad för mitt socialkunskaps betyg.


Märks det att jag försöker vara positivt?
Märks det att jag anstränger mig?
Jag försöker. Det har varit en helvetes jobbig vecka, med ångestfyllda och panikladdade dagar. Jag är nervös för att återigen ta upp min KBT behandling och utsätta mig för saker jag fruktar. Jag har tänkt alldeles för mycket på saker o ting omkring mig och jag har känt mig helt fel placerad och misslyckad.
Men jag försöker nu och vägrar tycka synd om mig själv.


Iväg och träna med Stina snart. Jag kommer somna av trötthet, men jobbigast för Stina som är bakis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0