The KKK -borta!

Finally, nu har jag skrivit klart mitt arbete om Ku Klux Klan. Nu har jag bara 75 andra grejer att fixa. Som engelska, kultur och idéhistorian, matte... MEN, ett arbete mindre iaf.

Jag sitter och rapar jordgubbsrapar. Frystorkade jordgubbar i yoghurt är min nya älskare.

Var ute på en långpromenad i skogen med mamma imorse, runt 10. Solen värmde ryggen och Nelli sprang lös kors och tvärs och överallt, mina fräknar tittade fram och jag kände en känsla av värme och vår. Skönt att komma upp relativt tidigt, runt 9, och ha hela dagen kvar. Om jag städar relativt snabbt och duschar och pluggar lite till så kanske jag hinner träffa Linus innan 8. Märks det att jag har en bra dag? Ja, det var på tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0