The KKK.

(Bilden tagen av Sissel 2008)

 

Min powernap blev en och en halv timma lång istället för en halv timma. Men nu har jag i alla fall pluggat 2 timmar i sträck. Har sett klart hela Ku Klux Klan dokumentären (Ku Klux Klan - A Secret History) som är klart se värd utan att behöva lämna in ett arbete på. Finns på you tube! Blir bara så förundrad över hur klanen funkar. Nästan fascinerad. Hur i helvete funkar det?! Och jag har återigen (för 1000000 gången) insett att jag verkligen inte är rasist.

Jag har legat däckad i förkylning och feber hela lovet. Värt -not. Men i lördags var jag och såg när Linus och hans band spelade. Duktiga pojkarna. Hann äta på stan med Stina också, trevligt värre. Sen var det inflyttningsfest för Jennifer som gällde, vilket också var mycket trevligt! (Jag hade festens finaste och största snopp som alla beundrade.) På söndagen, dagen efter (igår), fick Stina på något sätt med mig o träna. Lite smått bakis och vårat vanliga magpass som brukar ta ca 45 minuter gick nu på över en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0