16:43 Måndag

Jag känner för att fly fälten. Försvinna så långt bort från verkligheten som det går. För som det ser ut nu har jag ingen ork kvar. Jag är trött. Trött på att alltid hamna i samma gamla mönster och i samma gamla vanor. Det är verkligen lättast att stänga in sig själv och inte göra någonting. För stunden är det vad som är skönast. Men fan, kommer efter i en massa, blir stressad och hamnar i ännu en till ond cirkel.

Jag hatar känslan inuti som tar upp så mycket av vardagen. Känslan som tar upp en jäkla stor plats i mitt liv. Röv. Men vad ska man göra? Försök, efter försök, efter försök.. Ibland får jag känslan att jag verkligen inte kommer någonvart... när jag egentligen vet att jag faktiskt har gjort det. Men logiken hänger inte med mig just nu, inte min vilja eller mina tankar heller. Jag är så trött på det här. Jag är trött på att hela tiden faila.

Kommentarer
Postat av: Linus

i mina ögon failar du aldrig. <3

2010-05-10 @ 16:59:51
Postat av: stina

men jag tycker du är duktig!

2010-05-10 @ 18:02:13
URL: http://fromknapsuwithlove.blogspot.com
Postat av: karolina

jag tycker om dig och finns alltid här. behöver du hjälp så finns jag. bamsekram. hoppas jag får se dig imorgon igen, lilla solstråle.

2010-05-10 @ 21:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0