20:56

Vi gör tummen upp för en gammal bild.
Okej, inte så gammal.
En vecka gammal kanske..? Eller två..?

Hur som helst.
De senaste dagarna har varit ganska ruttna.
Och nej, jag är inte död. Bara halvdöd.
Det är så sjukt mycket som borde göras,
men som jag låter bli ändå.
Och sedan bygger man en hel vägg av stress och ångest.
Jag är nog på väg mot väggen.
Men som jag sagt många gånger tidigare så ska jag ta tag i det här och kämpa mot mina hjärnspöken.
Det här blev ju ett inlägg av virrvarr, men just nu känner jag mig så.
MEN gott folk, vi är på väg mot varmare tider.

FÅR INTE GLÖMMA ATT NÄMNA
the Tallest Man on Earth finns nu på spotify med senaste albumet och en gammal EP.


..Det blev ju skapligt bra svenska i detta inlägg..


Kommentarer
Postat av: karolina

jag saknar dig

2010-05-20 @ 11:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0