22:42

Jag har varit dålig på att blogga den senaste tiden..

I torsdags klippte jag Marcus, Sinki och Linus. Alla pöjkar blev finfina, men bilder lägger jag upp nån annan dag eftersom jag har dem på mobilen.
Igår hade jag en riktigt fin kväll med min Linus. En helt underbar kväll faktiskt. Vi var ute och promenerade, satt och pratade och drack te och bara myste. Plus att jag gjorde en sjukt god choklad/kola-kaka. Improvisation kan visa sig ge bra resultat om man har tur.



Idag har jag varit i Valdemarsvik hela dagen. Mockat och myst med hästarna och bara haft det helt underbart. Den känslan jag får när jag varit där är helt underbar.. Det känns som en uppladdning av själen. Att få snuffsa på Baldur och de andra pojkarna läker allt som har varit och är jobbigt. Man kan säga att jag känner mig som en ny laddad mobiltelefon. Mina batterier är laddade.

Kommentarer
Postat av: fjantus

vi får käka opp kakan imorn om vi ses, annars får jag allt för mig själv mohahaha <3 <3 <3

2010-05-16 @ 02:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0