Det här med livet och en dag som behövdes.

Idag bar det av till Valdemarsvik, och äntligen fick jag träffa min fina efterlängtade Astrid. Min kärlek för livet växte idag. Att sitta i solskenet med Astrid, att gå i det lite för höga gräset med Astrid, att bli pussad och nafsad på av Baldur, att kunna gå barbent, att äta färskpotatis, att bara prata om allt och ingenting med Astrid, det är vad jag kallar att leva. Mitt hjärta slår ett extra slag för dagens melodi.




Igår var jag trött som en get (bilden säger allt) och tvingade Linus att titta på melodifestivalen med mig. Vi hejade lätt på Frankrike och Serbien. Det är fint att ha en pojke som ställer upp på att titta på tv med mig.


Nu ska jag plugga psykologi och försöka att inte drömma mig bort till Portugal eller Valdemarsvik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0